پــایـانِ داستانِ دلبستگیِ مــــــن به تـــــــو ...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
•*♥*• دلنــوشـــته هـای دلــــــنشـین •*♥*•
AsheGhaNe haye Man






بر پــایـانِ داستانِ دلبستگیِ مــــــن به تـــــــو

تــــــــو نقطـــــــه مـی گذاری .

مــــــن ســـــــــه نقطــــــــه ...

" اما من بر پایان این اتفاق یک بوسه می گذارم بر لبانت "


" لبانی که مرا از نو متولد کرد و فردا شروع حیاتی دوباره است "


" توأم می دانم نقطه ای که گذاشتی

شاید مهر و موم باشد بر این احساسی که گذشت

اما از همه چیز ساده نمی توان گذشت "


" از کسی که صادقانه تو را خواست و با دروغ نگه ات نداشت "


" من از صداقت نترسیدم و پای حرفم ایستادم "




 



نظرات شما عزیزان:

milad
ساعت3:00---30 ارديبهشت 1392
سلام
وبلاگ خوبی داری برای تبادل لینک ابتدا لینک من (iran-model.r98.ir)رو با اسم (مد لباس) لینک کن و بعد توی وبم پیام بده لینکت کنم.
با تشکر ایران-مدل


دعوت از شما
ساعت23:39---29 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز
از شما دعوت می شود تا در گروه بزرگ آموزش برای همه عضو شده و به رایگان مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید
برای عضویت یک ایمیل خالی به آدرس زیر ارسال کنید:

fun4allfun-subscribe@yahoogroups.com

با اولین ایمیل دریافتی از ما حتما شگفت زده خواهید شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: